BARCODE NUMBER : 8699197542664
Doğuş Medikal, Self servis işitme cihazı ile SELF SERVİS İŞİTME TESTİ Kiosk Tasarımı ve Üretimi Projesi ile TET İstanbul Elektrik Elektronik, Makine ve Bilişim İhracatçıları Birliği'nin TET AR-GE PROJE PAZARI PROJE BAHARI proje yarışmasına katılmıştır.

ÜCRETSİZ İŞİTME TESTİ YAPARAK İŞİTME KAYBINIZI ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.
"Self Servis İşitme Test Cihazı"®

FAYDALI MODEL Başvuru Numarası: 2009/06800     Evrak Numarası: 2009-G-190919 

MERHABA
Şimdi sizde kendi kendinize bir işitme testi yaparak Self Servis İşitme Testi® ile ne kadar duymuyorum ? öğrenebilirsiniz.

İşitme sorununu yaşayıp yaşamadığınızı öğrenmek istiyorsanız,işitme sorunu olup olmadığını anlamanın en basit yöntemi,Self Servis İşitme Testi ile Ölçüm yapmaktır.

Self Servis İşitme Test Cihazı® buluşumuz ile Toplum yararına çalışmalarımızı yerine getirdiğimize inanıyoruz.
Ülkemizde İki milyonu aşkın kişi işitme sorunu yaşıyor.Kesin rakam olmamakla beraber yaklaşık 2 milyon kişinin işitme sorunu var,Eğer bir insanın doğuştan işitme kaybı varsa erken işitme cihazının takılmasıyla, zekanın ve dil yeteneğinin gelişmesiyle topluma kazandırılabilinir.

İşitme cihazı kullanması gereken kişilerin, özellikle çoçuk hastalarda çoğu zaman çeşitli bürokratik engeller nedeni ve maddi imkansızlıklardan dolayı  işitme cihazı alamıyorlar

 ""Yetişkin insanlar eğer zamanında işitme cihazı kullanmazlarsa kayıpları artar, bununla beraber konuşma bozukluğu, asabileşme, depresyon gibi hastalıklar meydana gelir. Başlangıçta takılan işitme cihazı hem iş kaybını önler, hem de diğer hastalıkların oluşmasını engeller.

Firmamızın geliştimiş olduğu 1 TL ile çalışan  Self Servis İşitme Test Cihazı® İşitme sorunu önleme ,Toplanan paralar ile işitme kayıplı insanlara işitme cihazlarını karşılamaktır.
Her kuruluşun Topluma karşı Sorumlulukları vardır.Kurumsal Sosyal Sorumluluk çalışmaları ,Kuruluşların Topluma karşı sorumluluklarını yerine getirdikleri çalışmalardır.
Amaç Kuruluşun tanıtımın yapılması değil,topluma faydalı olarak ,sürekliliği sağlanmasıdır.Bizde Bu amaçla yola çıkarak,

Kullanımı çok kolaydır ve pratiktir bu nedenle herkes rahatca kullanabilir.
Yapmanız gereken tek şey özel kulaklıkları kulağnıza yerleştiriniz  ve ses ve tonları ile sesi ilk duyduğunuz anda ENTER Tuşuna basınız.ilgili bir dizi soru ile bir 'sanal audiologist' izleyin.
İşitme Testine başlarken basılan Başlama butonu aynı zamanda ses duyulduğunda tekrar basılarak sesin duyulduğunu onaylayan bir görevi de yerine getirir.
Kişilerin farklı Frekans kanalındaki işitme kayıplarını en kısa sürede test etmelerinde kullanılmaktadır.
İşitme Testi Sonunda cihaz kişilere işitme kayıplarını gösteren kağıt çıktı vermektedir.
"Self Servis İşitme Test Cihazı"® KBB hekimleri için hastalarda işitme kaybı tespitinde  yardımcı olmak için.
"Self Servis İşitme Test Cihazı"® işitme sorunlarının saptanmasında objektif bir ölçü verir basit, 40 saniyelik bir tarama cihazı hatta işitme kaybının erken aşamalarında. Erken müdahale , işitme kaybı ileride gereksiz problemlerin önlenmesi, ve sonunda onları daha iyi bir yaşam kalitesi sağlamak için kontrol edilmeli ve değerlendirilmesini sağlar.
"Self Servis İşitme Test Cihazı"® Ülke genelinde işitme kaybı teşhis ve tedavi yardımcı olmayı amaçlamaktadır.Devlet istatistik Enstitüsüne En iyi veridir.
Biz işitme kaybı Türkiye'de önemli bir konu olduğuna inanıyouz, ve "Self Servis İşitme Test Cihazı"® ile  erken dönemlerinde bu sorunların tespit edilmesine yardımcı olacak adımlar atılmaıdır.
Buluşumuzun Kısa tanıtımı:
"Self Servis İşitme Test Cihazı"® Eğer işitme kaybınız olduğunu düşünüyorsanız, bu testi yaparak bir fikir sahibi olabilirsiniz.
"Self Servis İşitme Test Cihazı"® İşitme Testleri Kulak hastalıklarının değerlendirilmesinde son derece önemlidir.İşte bu durumda, "ön bilgilendirme" amacı ile "çözüm" sunar.
"Self Servis İşitme Test Cihazı"® , insanların normal günlük yaşam alanlarının bulunduğu yerlerde (Havalimanları,Otogarlar,Alışveriş merkeleri,Metrolar) konumlandırılmaktadır
"Self Servis İşitme Test Cihazı"® İşitme cihaz firmaların  "Marka" bilinirliği ve yaygınlığının yanı sıra Markanın işitme sağlığına verdiği önemi vurgulayacaktır.
"Self Servis İşitme Test Cihazı"® Firmaların her türlü tanıtım kampanyalarında, reklamlarında ve diğer aktivitelerinde hedef kitleye ulaşmalarında oldukça yardımcı olacaktır.
 "Self Servis İşitme Test Cihazı"® Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesidir.
Self Servis İşitme Test Cihazı Raporlaması;
Test sonuç bölümünde, Standard Sonuçtan birisi belirtilmektedir.
Eğer kulağınızda bir sorun varsa kağıt çıktıda bunu görebilme imkanı var.

EK BİLGİ

Self Servis İşitme Testi İşitme Testi hesaplamak için kullanılan bir araçtır. Bir çok kişi için, Tarama Testi oldukça tutarlıdır, ama kesin bir ölçü değildir. Fakat, Tarama Testi yaşlı insanların Duyup Duymadığını anlamasını eksik hesaplayabilir. Eğer İşitmenizde yada duyup duymadığınızla ile ilgili endişeleriniz, sorunlarınız varsa doktorunuzla konuşun.

Bu araç medikal uzmanlar tarafından incelenmiştir ve genel eğitim amaçlıdır. Bir tıbbi tavsiye yerine geçemez. Bu hesaplayıcıdan elde edeceğiniz verilere dayanarak sağlığınız üzerine kararlar alınmamalıdır. Her zaman doktorunuza kendi durumunuzu ve koşullarınızı göz önünde bulundurarak danışın.
Yasal Uyarı:  Bu bir resmi ve kesin işitme test sonucu değildir. Şüpheli bir durumda yetkili bir uzmana müracaat  etmenizi tavsiye ederiz.

Bu nedenle Firmamızdan izinsiz "Self Servis İşitme Test Cihazı"® Üretenler,veya ithalatını yapanlar Faydalı model belgemiz ile tazminat talebi ile ilgili Telif haklarımız saklıdır.
UBB MODEL  :  SSİT 001  FAYDALI MODEL
Türk Patent Enstitüsü :Buluş, İşitme Sağlığı sektöründe, Self Servis İşitme Testi yöntemiyle kisilerin kendi kendilerinin işitme testlerini yapabilmelerini sağlayan 1 TLveya Kontur ile çalışan Cihaz ile ilgilidir.
Yapmanız gereken tek şey özel kulaklıkları kulağnıza yerleştiriniz  ve ses ve tonları ile sesi ilk duyduğunuz anda ENTER Tuşuna basınız.ilgili bir dizi soru ile bir 'sanal audiologist' izleyin.


GENEL BİLGİ:
İşitme cihazı üretiminde Türkiye’de faaliyet gösteren İkinci Firma olan  LORECa, hayata geçirdiği son projesiyle Türk Patent Enstitüsü tarafından Patentli ,Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında  Self Servis İşitme Testi, 1 TL ile çalışan, Ürettiğimiz Kiosklar ile Toplanan Paraları , İşitme kaybı olan,Alım gücü olmayan insanlara işitme cihazları alımında , yardımcı olmayı hedeflemektedir.
 
İŞİTME TESTLERİ

Genel olarak odiometrik testler adı verilen işitme testleri kulak hastalıklarının değerlendirilmesinde son derece önemlidir. Hastalığın teşhisinde ve tedavisinin belirlenmesinde bu testlere sıklıkla başvurulmaktadır. Bu anlamda kullanılan birçok test vardır ve herbiri farklı konularda bilgi vermektedir. Hangisinin yapılacağı KBB hekimi tarafından hastanın şikayetlerine, muayene bulgularına ve diğer tetkik sonuçlarına göre belirlenir. Bu testlerden en sık kullanılanları şunlardır.

Safses Odiometrisi (Pure Tone Odiometri): En sık uygulanan kulak testidir. Her iki kulağın değişik frekanslardaki (ince ve kalın seslerdeki) duyabildiği en az ses şiddetini (duyma eşiği) belirler. Hasta ses geçirmez bir kabine oturtulur. Bir kulaklık aracılığı ile hastanın kulağına ses verilir. Hasta sesi duyduğu zaman elindeki butona basarak işaret verir. Böylece işittiği ses seviyesi belirlenmiş olur. Bu ölçümde hava yolu ve kemik yolu işitme seviyesi belirlenir. Hava yolu ölçümleri kulak kepçesinden beyine kadar olan işitme yolları hakkında bilgi verir. Kemik yolu ise iç kulaktan itibaren bilgi verir. Hava yolu ve kemik yolu ölçümlerine bakarak işitme kaybının kulağın hangi bölümünden kaynaklandığı hakkında da bilgi edinilir. Eğer sadece hava yolu işitmelerinde kayıp varsa 'iletim tipi işitme kaybı' , hava yolu ve kemik yolunda aynı derecede işitme kaybı varsa 'sensörinöral işitme kaybı' , hava yolunda daha fazla ama ikisinde birden işitme kaybı varsa 'mikst tip işitme kaybı denir. İletim tipi işitme kaybı dış ve orta kulak hastalıklarında, sensörinöral tip işitme kaybı iç kulak hastalıklarında olur. Bu işitme kaybı tipleri hakkında daha ayrıntılı bilgi 'İşitme Kaybı' konusunda anlatılmıştır. İşitne seviyesi desibel (dB) olarak ölçülür. Buna göre:

 

EŞİK DEĞERLERİİŞİTME KAYBI
0-20 dB Normal işitme
21-40 dB Hafif derecede işitme kaybı
41-55 dB Orta derecede işitme kaybı
56-70 dB Orta derecede şiddetli işitme kaybı
71-90 dB İleri derecede şiddetli işitme kaybı
90 dB üstü Total işitme kaybı

Pazarlamada Kiosk

Kiosklarla size özel dijital pazarlama noktaları yaratabilir, interaktif reklam ve kurumsal iletişim uygulamalarınızı doğrudan hedef kitlenizin bulunduğu alanlarda gerçekleştirebilirsiniz

Kiosklar, şirketlerin kurumsal kimliklerine ve markalarına uygun tasarımlarda üretilip, hedef kitleye uygun alanlara yerleştirilerek potansiyel hedef kitlenizle kurumunuzu buluşturma fırsatı sunar. Başka bir deyişle kiosklar, satın alma eğilimindeki kalabalıkları, satın alma davranışını gerçekleştirecekleri ortamlarda yakalayarak hedef kitleniz haline getirir.

Kiosklar satın almaya yönlendirirken, aynı zamanda interaktif bir reklam ortamı olma özelliği de taşırlar. Kurum imajınızı güçlendirirken, hedef kitlenizi de kurum ile ilgili bilgilendirebilir, soru ve görüşlerini kuruma aktarmasını sağlayabilirsiniz.

Kiosklar:

    Interaktif reklam ortamlarıdır, kurumun tam zamanlı reklamını yapar.
    Hedef kitleyi satın almaya yönlendirerek pazarlama görevini yürütür.
    Anket formlarını tüketiciyle buluşturarak pazar analizi çalışmalarını destekler.
    Bilgi aktarımı sağlayarak, kurumun tanıtım çalışmalarını yürütür.
    Proje uygulamalarına interaktif ortamda süreklilik kazandırarak halkla ilişkiler çalışmalarını destekler.
    Soru ve görüşlere o anda geri dönüş sağlayarak müşteri hizmetleri görevini yürütür.

Kiosklar, kurumunuzun tüm iletişim departmanlarını bünyesinde toplar. Kurumunuzun iletişim ve pazarlama faaliyetlerini destekleyici yukarıdaki çalışmalar için gereken zaman, eğitim, enerji ve personel harcamaları gibi maliyetlerden yüksek oranda tasarruf etmenizi sağlar.

Kioskların Artıları:

  • Kiosklar firmaya ürün, maskot ya da logolarının formatlarına uygun özel dizayn olanağı sunar. Kiosklarınızı, tanıtımını yapmak istediğiniz ürün ve markalarınıza göre dizayn ettirebilirsiniz veya özelleştirebilirsiniz.
  • Kiosklara yeni veri girişi, içerik ve görsel yüklenmesi oldukça kolaydır. Farklı dönemlerde istenilen sıklıkla farklı reklam ve pazarlama ortamları kısa sürede oluşturulabilir.
  • Tüm bilgi aktarım işlemlerini ikincil kişi ve firmalar olmaksızın, dilediğiniz anda basit bir işlemle gerçekleştirebilirsiniz. Veri akışı trafiklerini yönetme zorunluluğunu ortadan kaldırarak firmanıza zaman ve enerji kazancı sağlar. Hedef kitlenize göre konumlandırılacağından, ihtiyaç duyulan alanlarda erişimi hem tüketici hem de firma açısından pratiktir.
  • Periyodik aralıklarla kuruma dair bültenler yayınlanır. Böylece, kitle iletişim firmalarının maliyetleri ve diğer prosedürler ortadan kalkar. İletmek istediğiniz haberleri, dakika dakika online yayınlayabilir, yayınlarınıza ürün ve hizmet tanıtımlarını ekleyerek kiosk alanlarınızın yoğunluk oranlarına göre, profesyonel yayın akış programları düzenleyebilirsiniz. Kiosklar, kamuya açık alanlara kurulmuş olduklarından oldukça geniş bir kitleye ulaşma imkanı sunarlar.
  • Yeni ürün veya hizmetlerin tanıtımının yapılması ve dönemsel kampanyalar düzenlenmesi çalışmalarında etkili ve diğer reklam yöntemlerine oranla daha hızlıdır. Öyle ki, kioskların zamanla kurumunuzun tanıtım ve pazarlama çalışmalarında destekleyici değil yürütücü unsurlar haline geldiklerini göreceksiniz.
  • Uzun süreli pazarlama planlarında kurum imajının benimsenmesini sağlar. Hedef kitlenin kuruma ait logo ve renkleri benimseyerek aynı kategori içerisinde yer alan ürünler arasında kiosk çalışması yürütülen ürüne şartlanması ve tercihlerini alışkanlıklara dönüştürmesi sağlanabilir.
  • Kiosklar düzenli olarak otomatik raporlama özelliğine sahiptir. Kiosk üzerinden gerçekleşen her türlü hareketi veri tabanında depolar ve uzak alana raporlayabilirsiniz. Dilerseniz o anda kiosk veri tabanınızı web'den izleyebilir ve müdahalede bulunabilirsiniz.
  • Hangi kiosktan ne zaman ve ne tür işlemler yapıldığını, gezilen sayfaların listelerini istatistiksel olarak öğrenebilir, dosya aktarımıyla kurumiçi ve kurumdışı ortamlarla paylaşabilirsiniz.
  • Kullanımı pratik ve kolaydır. Zamandan ve enerjiden tasarruf sağlar. Kullanıcılar açısından çekicidir, yeni olduğu için benimsenmeme gibi bir risk taşımaz. Çünkü kullanıcılar bankomatlar ve market uygulamaları ile kiosk kullanımını zaten önceden deneyimleyerek öğrenmiştir.
  • E-posta kullanımı aracılığıyla müşteri sorunlarına anında müdahale etme imkanı sağlar.

Kiosklar kurumunuza ne kazandırır?
kiosk
Kurum Dışı
kiosk
Pazarlama açısından:

  • Pazarlama hedeflerinize uygun noktalara yerleştirilerek, belirlediğiniz kitlelere ürün ya da hizmetleriniz hakkında ayrıntılı bilgi verebilir ya da ihtiyaç duyan müşteriler için pratik çözümler üretebilirsiniz.
  • Hedef kitle analizlerinde ve pazar konumlandırmasında, güvenilir ve pratik bir bilgi toplama aracıdır. Çok daha az maliyetle, bölgesel veya pazarın tamamına yönelik veriler elde edebilirsiniz.
  • Üç boyutlu reklam ortamları olduklarından, marka ya da kurum değerinin oluşturması ve aktarılmasında etkilidir. Hedef kitleye kısa sürede ulaşması ve hemen çözüm sunması, rakipleri karşısında artı değer kazandırır.
  • Yeni ürün tanıtımlarında, pazara girme ve pazarda yer edinme aşamalarında, klişeleşmiş promosyon ve tanıtım çalışmalarına oranla, kurum imajının keşfi ya da güçlendirilmesinde yüksek verim sağlar. Anket çalışmaları ile pazar analizi yapılabilir. Pazarda süreklilik sağlamış ürünlerde, müşteri beklentilerinin öğrenilmesiyle müşteri memnuniyetinin oluşmasına olanak tanır.

Reklam açısından:

  • Kioskunuz sesli ve görsel materyalleri bir bütün olarak kullanarak hedef kitlenin dikkatini üzerine çekmeyi başarır. Böylelikle ürünün farkedilmesi sağlanarak ya da tanınırlığı pekiştirilerek ortamdaki olağan müşteriler sizin müşterileriniz haline gelir.
  • Kullanılmadığı zamanlarda ekranda ürün ya da hizmetle ilgili reklamlar yer alır. Ekrandaki görsel hareketlilik ile hem dikkat çeker hem de aktarılmak istenen mesajlar aktarılır.

Kurum açısından:

  • Firmanızın varlığını mümkün olan her fırsatta hissettirir.
  • Kurumsal imajınızı güçlendirir.
  • Müşterilerinize vereceğiniz bilginin miktarını ve sınırlarını kendiniz belirlersiniz.

Satış açısından:

  • Alternatif satış, hizmet ve tanıtım noktaları oluşturur.
    www.loreca.com/selfservis/samsun/samsun.swfSizin için avantajlı olanlar,

    1-Toplanan paralar sizin tasarrufunuzdadır.
    2-Özel bir hastane ile anlaşarak AVM veya Otogar vb. yerlerde ortak hareket edebilirsiniz.
    3-Yazıcı ve çıktıda isteğinize uygun  reklamı yerleştirebilirsiniz. kağıt arkasına istediğiniz logoyu baskı yapabilirsiniz.
    4-Kiosk üzerine kendi reklamınızı veya başka bir firma reklamı alabilirsiniz.
    5-Yapılan test sonuçları İsteğe bağlı  (işitme kayıpları ve İletişim Tel,) mail adresinize otomatik gelmektedir.
    buda size 30 dB işitme kayıplı hastalar potansiyel müşteri demektir.

DOĞUŞ MEDİKAL TİÇ.VE SAN.LTD.ŞTİ.
İMMİB(İstanbul Maden ve Metaller İhracatçı Birlikleri), İŞİTDER(İŞİTME CİHAZI İTHALATCILAR VE İMALATCILAR DERNEĞİ), İŞİTSAD(İŞİTME CİHAZI SATICILAR DERNEĞİ), MEDİKÜM(SAMSUN MEDİKAL SANAYİ KÜMELENME DERNEĞİ), ORTA KARADENİZ MEDİKALCİLER DERNEĞİ KURUCU ÜYESİDİR.

Fuarlardan

  • © 2014 Doğuş Medikal Tic. San. Ltd. Şti. Web Tasarım by Webbeyaz