İSTANBUL - Pazarın yüzde 25'ini elde etme hedefiyle, her 10 kişiden 3'ünün işitme problemi yaşadığı Türkiye piyasasına giren Türkiye işitme cihazı üreticisi LORECa 20 yılın sonunda çalıştığı bayi sayısını 250'ye çıkardı. Yıllık 130 bin adet işitme cihazının satıldığı Ülkemizde'de, 3 yıl içinde bu rakamın en az 2 katına çıkacağını öngören şirket, perakendeci arıyor.
250 bayisi var
LORECa olarak doktorlar, perakendeciler ve bu cihazı kullanan müşterilere yönelik çalışmalar yaptıklarını aktaran ACER, işbirliği yapabilecekleri perakendeciler aradıklarını söyledi. ACER, şu anda 150 bayi ile çalışmalarını sürdürdüklerini aktararak, şunları söyledi: "10 Yıldan bu yana faaliyette olmamıza rağmen, satışlarımız çok başarılı oldu. Bizim 3 alanda müşterimiz var. Birincisi, doktorlar, prefosörler. Bunun yanı sıra, perakendeciler ikinci grubumuz. Onlar da müşterilere ulaşıyorlar. Üçüncüsü de böyle cihazlara ihtiyacı olan kişiler. Biz bu 3'ünü beraber götürmek zorundayız. Bu nedenle ciddi bir şekilde bu işi Türkiye'de yapıp büyütüp, Avrupa standartlarına getirecek perakendeciler arıyoruz. Bizim ürünlerimiz kampanyasına ve yerine göre 150-500 ila 4 bin 500 TL arasında değişiyor. Bütün ürünlerimiz garantili. 10 yıllık ömre sahip ve 2 yıl garantili. Bizimle çalışacak firmalara değişik imkanlar sağlıyoruz, maddi imkanlarla onların büyümesini sağlayacak yardımlar yapıyoruz. Bu kolay değil. Ülkemizde bu iş çok karlı bir iş, bu nedenle suistimal edilmiş durumda. Bugün ülkemizde geçtiğimiz yıl 130 bin adetten bahsediliyor. Türkiye'de 600 satış noktası var. 3 yıl sonra 250 bin adet işitme cihazı satılacak. Burada da dünyanın her yerinde olduğu gibi ortalama yüzde 25-30 pazar payı ile fLORECa'ı temsil etmek istiyoruz."